StAn :**

Nu är jag hemma från stan, jag kommer börja med att berätta om vad vi gjorde och sen kommer det bilder :)
När vi kom dit så gick vi in i en affär där det bara var SSS saker så jag köpte SSS byxor så nu ska jag byta om till dom. Sen gick vi i andra affärer och jag och Michaela provade kläder i provrum.
När vi hade varit i nåra affärer så kom pappa från jobbet för vi skulle käka. Vi åt i en restaurang och jag åt köttbullar och makaroner.. hehe:)
Efter vi hade ätit så gick pappa till sitt jobb igen och vi gick till affärer och efter det så åkte vi hem så... A nu e ja hemma! :D <333 Nu kommer bilder:* Bloggar i kväll... PusSii<3<3<3
Det blev lite cp med bilderna så det blir inga:((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0