När allting känns fel behöver jag dig!
Sova över me Elza, Loveu bästavän <3

Idag på morgonen så hållde jag på med min mobil, sen gick jag upp och åt frukost o blablabla.. sen bestämde vi att jag och Elza skulle vara sen bestämde vi också att jag skulle sova hos henne.
När jag var hos henne så skrev vi lappar om vad vi skulle göra, sen så tog vi något att äta. och sen blablabla.. vi var ute och cyklade lite och stannade vid nån park så gunga vi XD fett kul ju..
Nu sitter Elza och gör autodance med sina fötter... HAHHAH DIN MUPP:*
Jag sitter ju här i sängen och bloggar medans hon borstar mitt hår.. hon har ju gjort klart autodancen!
Men hejdå.. bloggar i morgon, Puss<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0