Igår och idag! :)

Jag hann nt blogga igår föratt jag kom hem från en sak typ kl.12! Så jag kommer skriva om igår och om idag..!

Igår: Igår gjorde jag ingenting på morgonen, eller jag kollade på program på mobilen som jag gör hela tdn.. hahah aa men iaf sen så åkte pappa, Michaela, jag och Madde t Olof och Nina.. Det är några människor haha aa och dom har 4 barn som heter Fanny,Ella,Love och Tuva och vi grillade hos dom och sånt... Det var kuuul :D sen åkte vi hem sent också la vi oss, Det var väll allt :)<3

Idag: När jag vaknade idag så gick jag ner och hämtade mobilen fast idag gick jag nt upp igen utan jag satte mig på soffan hahhahah craaazy girl. Så nu håller jag på me mobilen och bloggar och smsar me Elsis<3<3:* men nu ska jag kolla på pogram på min mobil.. HAHAHHAAHAH. Hejdå skriver i kväll:* Puss!<33:) det kommer bara bild från igår mihihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0