Göd Mörgön ^.^ <3

tjenatjena!
På morgonen när jag vaknade så gick jag och hämtade min mobil och sen la jag mig och då vaknade Elza.
Då höll jag på me min mobil och hon bara kollade på, sen spelade Elza lite Nintendo och jag höll fortfarande på med min mobil och spelade Minecraft, hahhah.
Sen klädde vi på oss och gick ner och åt frukost, till frukost tog vi toast och oboy.. hihi gött va??<33
När vi hade ätit klart och sånt så gick vi upp och Elza tog datorn och jag tog min mobil.. Elza började att blogga och jag spelade spel på min ääälskade mobil.
Sen när Elza hade bloggat klart så bytte vi så just nu bloggar jag och Elza spelar ett spel som heter bike race på min ääälskade mobil, hahhhahahah<333 Men hejdååå jag bloggar mer senare. Puss! :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0